Buhalterinės apskaitos paslaugos
„HAYA verslo sprendimai“ – komanda, kasdien dirbanti su mažomis bei vidutinėmis įmonėmis visoje Lietuvoje. Mes teikiame modernias, nuotolines ir skaitmenizuotas paslaugas – apimančias buhalterinę apskaitą, personalo administravimą, mokesčių konsultavimą, įmonių teisės ir darbų saugą.
Taip pat teikiame teisines paslaugas – padedame steigti, pertvarkyti ar likviduoti įmones, rengiame vidaus dokumentus ir sutartis, konsultuojame darbo bei komercinės teisės klausimais ir atstovaujame ginčuose.
Mūsų klientai – UAB, MB ir VšĮ juridiniai asmenys – vertinantys tikslumą, aiškią komunikaciją ir nuoširdų įsigilinimą į individualius verslo poreikius.
Patikėję „HAYA verslo sprendimai“ buhalteriją, dokumentus ir skaičius – pasiūlysime greitus, tikslius sprendimus, pritaikytus konkrečiai situacijai, leidžiančius stebėti apskaitą internetu iš bet kurios pasaulio vietos.
Paslaugų kaina skaičiuojama pagal faktinę jų suteikimo datą ir kiekį – nepriklausomai nuo to, už kokį laikotarpį atliekami darbai.

Paslaugų planai
MB apskaita
35 €
Nemokamos integracijos su Banku, VMI, Sodra ir Registrų centru;
Valandos trukmės buhalterės konsultacija per mėnesį;
Nemokamai paruošime pirminių raštvedybos įsakymų paketą;
Finansinių metų uždarymas be papildomų mokesčių;
Priskiriame komandą: vyr. buhalterė + buhalterė;
Elektroninių dokumentų pasirašymas pažangiuoju arba mobiliuoju parašu;
Dirbame be popierinių dokumentų – tik skenuoti/fotografuoti variantai;
Personalo administravimas – viską tvarkome už Jus;
Jums nereikės rūpintis dokumentų archyvavimu. Visas sąskaitas, kurias siųsite mums, matysite išrūšiuotas pagal mėnesius Google drive paskyroje.
Mokėjimų nurodymų suformavimas. Darbo užmokesčio rinkinys: Atlyginimai, VMI ir Sodra.
Neterminuota sutartis;
UAB/VšĮ apskaita
60 €
Darbuotojų skaičius -1
Nemokamos integracijos su Banku, VMI, Sodra ir Registrų centru;
Valandos trukmės buhalterės konsultacija per mėnesį;
Nemokamai paruošime pirminių raštvedybos įsakymų paketą;
Finansinių metų uždarymas be papildomų mokesčių;
Priskiriame komandą: vyr. buhalterė + buhalterė;
Elektroninių dokumentų pasirašymas pažangiuoju arba mobiliuoju parašu;
Dirbame be popierinių dokumentų – tik skenuoti/fotografuoti variantai;
Personalo administravimas – viską tvarkome už Jus;
Jums nereikės rūpintis dokumentų archyvavimu. Visas sąskaitas, kurias siųsite mums, matysite išrūšiuotas pagal mėnesius Google drive paskyroje.
Mokėjimų nurodymų suformavimas. Darbo užmokesčio rinkinys: Atlyginimai, VMI ir Sodra.
Neterminuota sutartis;
Kokios naudos Jūsų laukia?
Pasinaudodami mūsų paslaugomis, gausite kokybiškas buhalterines ir teisines paslaugas Jūsų verslui, kad veiktumėte sklandžiai ir efektyviai.