Buhalterinės apskaitos paslaugos
HAYA – tai profesionali buhalterinės apskaitos, personalo administravimo, mokesčių konsultavimo, įmonių teisės ir darbų saugos paslaugų komanda, skirta mažoms ir vidutinėms įmonėms. Dirbame skaitmeniniu formatu, be popierinių dokumentų – greitai, atsakingai ir konfidencialiai.
Jūsų patogumui taip pat teikiame kompleksines teisines paslaugas verslui – konsultuojame įmonių steigimo, pertvarkymo ir likvidavimo klausimais, rengiame vidaus dokumentus, sutartis, atstovaujame derybose bei ginčuose, padedame spręsti darbo teisės, komercinės teisės ir kitus su įmonės veikla susijusius teisinius klausimus.
Mūsų klientai – UAB, MB ir VšĮ juridiniai asmenys, kuriems svarbus tikslumas, aiški komunikacija ir nuoširdus įsigilinimas į individualius verslo poreikius. Nesivadovaujame šablonais – kiekvienam klientui siūlome sprendimus, pritaikytus konkrečiai situacijai.
Patikėkite mums skaičius, dokumentus ir saugą – mes pasirūpinsime, kad viskas būtų atlikta laiku, tiksliai ir su pagarba Jūsų verslui.
Paslaugų kaina skaičiuojama pagal faktinę jų suteikimo datą ir kiekį – nepriklausomai nuo to, už kokį laikotarpį atliekami darbai.

Paslaugų planai
MB apskaita
35 €
Nemokamos integracijos su Banku, VMI, Sodra ir Registrų centru;
Valandos trukmės buhalterės konsultacija per mėnesį;
Nemokamai paruošime pirminių raštvedybos įsakymų paketą;
Finansinių metų uždarymas be papildomų mokesčių;
Priskiriame komandą: vyr. buhalterė + buhalterė;
Elektroninių dokumentų pasirašymas pažangiuoju arba mobiliuoju parašu;
Dirbame be popierinių dokumentų – tik skenuoti/fotografuoti variantai;
Personalo administravimas – viską tvarkome už Jus;
Jums nereikės rūpintis dokumentų archyvavimu. Visas sąskaitas, kurias siųsite mums, matysite išrūšiuotas pagal mėnesius Google drive paskyroje.
Mokėjimų nurodymų suformavimas. Darbo užmokesčio rinkinys: Atlyginimai, VMI ir Sodra.
Neterminuota sutartis;
UAB/VšĮ apskaita
60 €
Darbuotojų skaičius -1
Nemokamos integracijos su Banku, VMI, Sodra ir Registrų centru;
Valandos trukmės buhalterės konsultacija per mėnesį;
Nemokamai paruošime pirminių raštvedybos įsakymų paketą;
Finansinių metų uždarymas be papildomų mokesčių;
Priskiriame komandą: vyr. buhalterė + buhalterė;
Elektroninių dokumentų pasirašymas pažangiuoju arba mobiliuoju parašu;
Dirbame be popierinių dokumentų – tik skenuoti/fotografuoti variantai;
Personalo administravimas – viską tvarkome už Jus;
Jums nereikės rūpintis dokumentų archyvavimu. Visas sąskaitas, kurias siųsite mums, matysite išrūšiuotas pagal mėnesius Google drive paskyroje.
Mokėjimų nurodymų suformavimas. Darbo užmokesčio rinkinys: Atlyginimai, VMI ir Sodra.
Neterminuota sutartis;
Kokios naudos Jūsų laukia?
Pasinaudodami mūsų paslaugomis, gausite kokybiškas buhalterines ir teisines paslaugas Jūsų verslui, kad veiktumėte sklandžiai ir efektyviai.